Tjedna analiza prometa

Slika /PU_SK/SLIKE -novo/KACIGA A.jpg

Prema statističkim pokazateljima u cestovnom prometu, odnosno od 28. travnja do 4. svibnja na našem području ukupno se dogodila 21 prometna nesreća, 10 s ozlijeđenim osobama i 11 s materijalnom štetom, a u istima su 3 osobe zadobile teške tjelesne ozljede i 7 osoba je lakše ozlijeđeno

Foto: Ilustracija
 
Od ukupnog broja prometnih nesreća najveći broj, odnosno njih 18 se dogodilo na području nadležnosti Šibenika i to: 9 s ozlijeđenim osobama i 9 s materijalnom štetom, a u istima su 3 osobe teže ozlijeđene i 6 lakše. Na području Drniša dogodila se 1 prometna nesreća s materijalnom štetom. Na području nadležnosti Knina dogodile su se 2 prometne nesreće od kojih 1 prometna nesreća s ozlijeđenim osobama u kojoj je 1 osoba lakše ozlijeđena, te 1 prometna nesreća s materijalnom štetom.
 
Analizom uzroka ovih prometnih nesreća utvrđeno je da su najčešće greške sudionika, odnosno okolnosti koje su prethodile događanju samih prometnih nesreća su: neprilagođena brzina kretanja vozila 5, vožnja unatrag 4, nepropisno pretjecanje / skretanje 1, nepropisno uključivanje 2, vožnja na nedovoljnoj udaljenosti 2, nepropisno kretanje vozilom 3, ostale greške vozača 2., te ostali razlozi 2, a pregledom događanja prometnih nesreća po satima, prometne nesreće su se dogodile najčešće u vremenima od 08,00-10,00 sati - 3, 14,00-16,00 sati - 4, 16,00 - 18,00 sati - 5, 20,00 - 22,00 sati - 4 itd. Nadalje, gledano prema danima u tjednu prometne nesreće najčešće su se događale: utorak 4, srijeda 6, petak 3, subota 3 itd.
 
U promatranom vremenu je protiv počinitelja prometnih prekršaja ukupno poduzeto 484 mjera, od kojih je za istaknuti nepropisnu brzinu (222), sigurnosni pojas (40), upravljanje prije stjecaja prava na upravljanje (1), upravljanje vozilom pod utjecajem alkohola (12) i tako dalje, a ujedno je iz prometa isključen 21 vozač.
   
Apeliramo na vozače bicikala, mopeda, motocikala, osobnih prijevoznih sredstava i pješaka da poštuju prometne propise, da koriste propisanu zaštitnu opremu, prilagode brzinu vožnje uvjetima na cesti (stanju i karakteristikama ceste), izbjegavaju vožnju na dijelovima asfalta na kojima ima pijeska, ulja i slično, posebice u zavojima, da kontroliraju svoje ponašanje i strast za vožnju te ne ispituju i ne dokazuju mogućnosti svog mopeda ili motocikla, ne voze prevelikim brzinama, niti slalom između vozila, da se navedeni sudionici u prometu kreću na za to predviđenim površinama itd.


Priopćenja