- Objavljeno: 05.07.2021.
Smrtno stradao vozač motocikla
U jučerašnjoj prometnoj nesreći koja se dogodila u Pakovu Selu oko 22,30 sati, smrtno je stradao 43-godišnji vozač motocikla
Do prometne nesreće na cesti Drniš-Šibenik, došlo je kada vozač motocikla Suzuki, šibenskih registarskih oznaka, nije prilagodio brzinu uvjetima i stanju kolnika odnosno atmosferskim prilikama (noć, kolnik mokar i sklizak od kiše), kojom prilikom u oštrom desnom nepreglednom zavoju gubi nadzor nad motociklom te izlijeće van kolnika gdje udara u metalnu zaštitnu ogradu. Od zadobivenih ozljeda vozač je preminuo na mjestu događaja.
O navedenoj prometnoj nesreći biti će obaviješteno Županijsko državno odvjetništvo u Šibeniku.
Ovom prilikom podsjećamo moopediste i motocikliste da se:
- kreću propisanim brzinama, odnosno da brzinu prilagode uvjetima na kolniku,
- da upravljaju s položenim vozačkim ispitom i potrebnom položenom kategorijom,
- da upravljaju motociklima i mopedima koji su registrirani, odnosno koji imaju važeću prometnu dozvolu i koji su tehnički ispravni bez ikakvih preinaka,
- da tijekom vožnje motociklima i mopedima obavezno koriste zaštitnu kacigu, pri čemu mislimo na vozače i putnike, kao i svu drugu opremu koja nije propisana, ali je korisna posebice ukoliko bi sudjelovali u prometnim nesrećama jer zaštitna oprema ublažava moguće ozljede, odnosno njihove posljedice. Tu u prvom redu mislimo na motociklističke jakne, hlače, kombinezone, rukavice, čizme, štitnike i drugo,
- da ne upravljaju pod utjecajem alkohola ili droga,
- da voze sredinom prometnog traka (iznimka je situacija kada se kreće kolnikom koji ima samo po jednu prometnu traku namijenjenu za promet vozila u jednom smjeru, gdje se moped tada treba kretati što bliže desnom rubu kolnika),
- da kontroliraju svoje ponašanje i strast za vožnju te ne ispitivaju i ne dokazuju mogućnosti svog mopeda ili motocikla,
Apeliramo i na vozače automobila da u odnosu na vozače motora, motocikala i mopeda pripaze da im ne oduzimaju prednost, da prilikom prestrojavanja, pretjecanja ili skretanja vozila, obrate pozornost na ovu kategoriju vozača, tako da im se ne nađu u tzv. „mrtvom kutu“ bočnog ogledala, te da vode računa da su motocikli (a sve više i mopedi) vozila koja obzirom na omjer masa/snaga na kratkim dionicama mogu ostvariti relativno jako velika ubrzanja.