Radno vrijeme Službe upravnih poslova u sjedištu Policijske uprave

Zbog novonastale situacije novo radno vrijeme Službe upravnih poslova u Šibeniku

Uzimajući u obzir trenutnu epidemiološku situaciju, vodeći brigu o zdravlju i zaštiti građana i službenika, preporučujemo strankama da se za sve informacije iz domene rada Službe upravnih poslova, državljanstva i statusnih pitanja stranaca (načinu podnošenja zahtjeva, potrebnoj dokumentaciji, uplati propisanih pristojbi, statusu svojih predmeta i sl.) obraćaju toj Službi putem e-mail adrese si.supdsps@mup.hr, umjesto da pristupaju u istu.

 

Zahtjevi za radne dozvole i privremene boravke stranaca mogu se podnijeti i elektronski putem mail adrese radna.dozvola.sibenik@mup.hr

 

Skrećemo pažnju građanima da koriste dostupne usluge portala e-Građanin (e-Zahtjev za izdavanje e-Putovnice, e-Prijava boravišta, e-Zahtjev za izdavanje vozačke dozvole).

 

Ujedno napominjemo da i dalje važe dokumenti (osobne iskaznice, putovnice, vozačke dozvole i oružni listovi) čiji je rok važenja istekao, počevši od 11. ožujka 2020.g., kada je proglašena epidemija bolesti COVID-19.

 

Također se dostavljaju brojevi za kontakt:

 

- Prijavništvo i osobne isprave: tel. 022/347-452, 022/347-454, 022/347-398

- Vozačke dozvole i registracija vozila: tel. 022/347-407, 022/347-456

- Poslovi oružja: 022/347-437

- Voditelj Odjela za upravne poslove: 022/347-402

- Stranci i državljanstvo: 022/347-442, 022/347-443

- Voditelj Odjela za državljanstvo i statusna pitanja stranaca: 022/347-440

- Služba upravnih poslova, državljanstva i statusnih pitanja stranaca: 022/347-211.

 

Također obavještavamo građane da Služba upravnih poslova, državljanstva i statusnih pitanja stranaca radi u smjenskom radu, sa strankama od ponedjeljka do petka od 8 – 14 i od 16 – 20 sati, dok poslovnica Hrvatske pošte sa strankama radi od ponedjeljka do petka od 8 - 14 sati.



Pisane vijesti