foto: ilustracija
Prema statističkim pokazateljima u cestovnom prometu, odnosno u vremenu od 9. do 15. svibnja na našem području ukupno se dogodilo 18 prometnih nesreća, od čega 2 prometne nesreće s ozlijeđenim osobama u kojima su 2 osobe lakše ozlijeđene, te 16 prometnih nesreća s materijalnom štetom.
Od ukupnog broja prometnih nesreća najveći broj, odnosno njih 15 se dogodilo na području Šibenika, i to jedna s ozlijeđenom osobom u kojoj je jedna osoba lakše ozlijeđena i 14 prometnih nesreća s materijalnom štetom. Na području Knina dogodile su se 3 prometne nesreće, i to jedna s ozlijeđenom osobom u kojoj je jedna osoba lakše ozlijeđena i 2 s materijalnom štetom. Na području Drniša nije bilo prometnih nesreća.
Analizom uzroka ovih prometnih nesreća utvrđeno je da su najčešće greške sudionika, odnosno okolnosti koje su prethodile događanju samih prometnih nesreća, neprilagođena brzina kretanja vozila (12), nepoštivanje prednosti prolaska (3), nepropisno kretanje po kolniku (2), vožnja na nedovoljnoj udaljenosti (1) i tako dalje, a pregledom događanja prometnih nesreća po satima, ove prometne nesreće su se dogodile u vremenima od 08,00-10,00 sati (6), 10,00-12,00 sati – (2), 12,00-14,00 sati – (6), i 16,00-18,00 sati – (4)., Nadalje, gledano prema danima u tjednu ove prometne nesreće najčešće su se događale nedjelja (5), ponedjeljak (4), petak,utorak , srijeda (2) i subota (3).
U promatranom vremenu je protiv počinitelja prometnih prekršaja ukupno poduzeto 260 mjera, od kojih je za istaknuti nepropisnu brzinu (114), upravljanje vozilom pod utjecajem alkohola (15), nepropisno uključivanje i isključivanje (6), nepropisno pretjecanje (9), upravljanje neregistriranim vozilom ili vozilom kojem je istekla valjanost prometne dozvole (3), i tako dalje, a ujedno je iz prometa isključeno 26 vozača i 11 vozila.
Osim toga, 10. svibnja u Šibeniku , 45-godišnji vozač je zatečen da upravlja motociklom marke „GILLERA“ šibenskih registracijskih oznaka pod utjecajem alkohola (1,93 g/kg), te je protiv njega podnijet Optužni prijedlog.